lørdag 3. oktober 2009

Ønskelista mi

Det er snart bursdag, og det er da ett og annet jeg ønsker meg. Jeg er litt dårlig til å finne ut hva, men her er det jeg kommer på nå:

  • Full kroppsmassasje (hode, skulder, rygg, rumpe, lår, legger, brystkasse, mage, og kanskje til og med ansiktet og hodet også).
  • Den siste pondusboka.
  • Meshuggahs siste plate.
  • Pain of Salvations siste plate.
  • Hårklipp.
  • Hjemmelaget treretters, enkel middag.
  • Kona mi hjem, eller jeg i Tromsø.
  • Kinotur.
  • Antrekk fra topp til tå.
  • Fine sokker – ikke ankelsokker.
  • Lester.
  • Nike+-sko
  • iPhone 3GS 16 GB
  • Noe som får meg til å føle meg som den mannen noen påstår jeg er.
  • Å bli aktmodell i Tromsø, og kanskje litt Δ og * og !.



Det blir sikkert mer etter hvert. Men det er nå det jeg kommer på nå. Jeg gleder meg uendelig mye til jeg flytter nordover igjen. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å finne meg selv igjen der, og faktisk, med alle de gode vennene jeg har rundt meg der, tror jeg at jeg endelig kan slippe de alt for kontrollerende hemningene mine og være meg selv. Carpe noctem et carpe vita.




P.S.: Jeg hadde en lang og god prat med Anneli i dag. Det var akkurat det jeg trengte. Ingen flere grønne dører i kveld. Og kvelden har blitt brukt på Haugen med Mamma og Pappa. Det ble servert en herlig salat til forrett, nydelig hjortegryte med velpassende rødvin til og til dessert var det kake. I mellom alt sammen spilte jeg orgel for full musikk i kjelleren. Alt er klart for morgendagen.

2 kommentarer :

  1. Alle gleder seg til jul visstnok. Jeg har gledet meg siden 25.des i fjor da :)

    se å komme deg opp snart!

    SvarSlett
  2. Will do, will do.

    Hyggelig at du leser bloggen min, og hyggelig å høre at man ønskes nordover.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.