torsdag 8. oktober 2009

Dumme, dumme mann

Bare så det er sagt: Dette er min blogg, og hensikten med den var å kunne skrive det jeg tenker på. Det hjelper å tømme hodet. De som leser, leser på eget ansvar.


I natt, mens jeg kjørte vekterrunden var hjernen min fullstendig oppslukt av én tanke: Å skjære meg dypt, lenge og langt og kjenne det varme blodet renne. Det var ikke det at jeg ville ta livet mitt, men jeg hadde bare så uendelig lyst til å få kanalisert ut alt det negative, alle tankene jeg vil bli kvitt, i ett langt befriende blodig sår.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.