søndag 11. oktober 2009

Oppussing: Oppdatering 2

I morges var det spilling i Grytten, og med dét flerfoldige hyggelige tilbakemeldinger etterpå. Robert og Thomas hadde i mellomtiden dratt til Sandtaket for å få strammet noen reimer på den snertne kaben til Robert. Mens jeg var i Valldal for feiring av Elines femårsdag, satte Robert og Thomas i gang i kjelleren. Det var litt av et syn som møtte dem da de begynte på gulvet. Sponplater lagt rett på betongen med laminat over. Er det rart det har blitt fuktskader der? Takk og pris for at det skal bli gjort ordentlig nå.


For øvrig fikk vi vite, via en venn av Thomas, hvordan vinduene må installeres. Jeg skal kjøpe noe 2"×2" eller 2"×4" i morgen, samt leca, og bygge ferdig veggen, få installert vinduene og så sette i gang innendørs.


I morgen skal vi spille rollespill. Jeg gleder meg! Og jeg skal lage noe godt å spise til oss som jeg tar med til henne. Hun er virkelig en fantastisk person, men akkurat nå er det ikke lett å være henne. Det er fryktelig trist at et så flott menneske skal være nødt til å plages. Og dersom jeg tenker egoistisk: Jeg kan nesten ikke ta opp mine ting med henne nå.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.