lørdag 17. oktober 2009

Hurra for Arthrotec

Jeg er så glad i medisiner – en liten, hvit, hardpakket pulverbrikke full av kunstige, kjemiske virkestoffer, som er garantert å ha en eller annen trivelig bivirkning, som uønsket monobryn eller spontanfordobling av levercellene.

For min del manifesterer denne typen medisiner seg i form av muligheten til å stifte uvanlig godt bekjentskap med Dodraugen og vennene hans. Det har heldigvis ikke blitt noen graviditet ut av det ennå.

Med andre ord:
Jeg startet med Veblungsnes i dag, og brukte vel nærmere én time lenger enn normalt. Jeg tror jeg må ha hatt en gangfart tilsvarende Cordys i går. -6 str. og dex. hadde jeg riktignok ikke, men det var sikkert ikke langt unna.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.