lørdag 3. oktober 2009

Nattens vakt

DP var med på vaktrunden i natt. Jeg hadde én stopp for å sove, og det hjalp utrolig. Nå er det hjem. Han har lagt seg på skolen, mens jeg fyker til Isfjorden, for i morgen er det barneinstruktørkurs med Gunnar. Det blir moro det, bare litt travelt.

Helgens timeplan:
  • Lørdag:
    • Morgen til ettermiddag: Barneinstruktørkurs
    • Ettermiddag til kveld: Pizza
    • Kveld:
      • Øving til i morgen
      • Kanskje rollespilling med Kjersti
  • Søndag:
    • Morgen: Stå opp, ordne og pynte meg, kjøre til Vestnes
    • Formiddag: Spille på Vestnes
    • Middag til kveld: Rollespill med Charlotte (kanskje)
    • Natt: Vakt1

Da var det bare hjemturen som sto igjen. Jeg har fått skrevet ut infoen om kurset nå, så nå vet jeg i det minste hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal møte opp, når, og i hva... Jeg må få tatt meg litt sammen, tror jeg. Jeg håper inngangsdørene mellom trærne er låst på tur hjem.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.