lørdag 31. oktober 2009

Elvis' stemme

Ung rock'n'roll-Elvis

Ung Elvis i countrystil

Jeg har begynt å ta frem en del av de gamle platene/CD-ene mine i det siste, og har hørt mye Elvis. Det hjelper godt på humøret å kauke ut sammen med ham på låter som Mystery Train. Nå fant jeg akkurat noe morsomt mens jeg søkte etter noe litt mer akademisk stoff enn det vanlige, blinde, fanskrevne stoffet omhandlende Elvis' stemme. På Download.cnet.com kan man laste ned en stemmepakke med 70 originale Elvis-kommentarer. Når jeg kommer meg hjem, skal dette lastes ned og testes i UT3 så raskt som mulig. Jeg håper det virker.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.