søndag 4. oktober 2009

Nok en søndag med spilling

Jeg spilte på Vestnes i dag også, og det gikk strålende. Til postludium spilte jeg Toccata over "Store Gud, vi lover deg" av Iver Kleive, et fyrverkeri av en toccata over 24 sider (som tar bare fem minutter...), som førte til applaus (!) og masser av takk fra folk som var der. Det var til og med noen som kom tilreisende fra Danmark (dåpsfølget) som takket så mye. Jeg lurer på hva jeg skal finne på til neste uke.

Jeg hadde jo, som jeg tror jeg skrev, en lang prat med Anneli i går, som gjorde veldig godt. I dag fikk jeg endelig snakket ut med min kjære om ting jeg ikke har hatt mot til å fortelle ennå. Det var godt å få lettet på hjertet—å få snakket sammen om det vi vanligvis ikke snakker om—og det gjør meg faktisk lettere til sinns. Hun syntes forresten det var en kjempeidé av meg å endelig ha bestemt meg for å gjennomføre det jeg har snakket om så mange ganger før. Ny by, nye muligheter.



Nå er det ned til "No Man's LAN". Rock 'n' roll!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.