mandag 12. oktober 2009

Oppussing: Oppdatering 3

Dette har så absolutt vært en turbulent dag. Dagen i går var for så vidt ganske grei. Jeg fikk gjort en del nedi kjelleren—da mest tenking—men jeg fikk i hvert fall bestemt meg for å rive alt som er der fra før. Det er, når det kommer til stykket, ingen ting som er gjort brukbart i kjellerstua av hvem-det-nå-måtte-være som pusset det opp sist. Lektrene skal fjernes og settes opp på nytt, og denne gangen skal de være vatret og festet rett i murveggen, og da med 60 cm mellom hvert vertikale senter. Gulvet skal helt bort også. Det jeg håper jeg skal rekke i morgen, er å fjerne lektrene, få inn gipsplatene og få startet med å få opp nye lektrer.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.