fredag 16. oktober 2009

Hipp, hurra! Æ ska tell Tromsø!

I dag fikk jeg en usedvanlig trivelig telefon. Det var fra Kjersti, og det i seg selv er jo kjempehyggelig, men meldingen:

Bursdagskort laget av Kjersti til meg, side 1, 'Love'Bursdagskort laget av Kjersti til meg, side 2 og 3, 'Gratulerer kjempemasse med 29-årsdagen. Håper du får en kjempefin dag og et fint, lykkelig år. P.S: Gaven åpnes med en gang du får dette kortet (????).
For å motta gaven: gå inn på tor-ivar_krogsaeter@hotmail.com, passord *****. Med hjertelige hilsener fra: May-Tove og Ivar, Ruth og Arvid, Thomas, Charlotte og Helge, Weronica og Christian, Anneli, Steffen, Astrid (bestemor), og ikkje minst Kjersti'

Jeg skal til Tromsø! Teksten i kortet sier:

"Gratulerer kjempemasse med 29-årsdagen.
Håper du får en kjempefin dag og et fint, lykkelig år.

P.S: Gaven åpnes med en gang du får dette kortet (????).
For å motta gaven:
gå inn på tor-ivar_krogsaeter@hotmail.com, passord **********.

Med hjertelige hilsener fra:
May-Tove og Ivar
Ruth og Arvid
Thomas
Charlotte og Helge
Weronica og Christian
Anneli
Steffen
Astrid (bestemor)

og ikke minst
Kjersti"
Torsdag i neste uke drar jeg nordover, og mandag uka etter er det hjemreise. Dermed får jeg ei hel lang-lang-helg i Tromsø med Kjersti og nesten alle vennene mine. Det blir suverent!



Slike overraskelser kan virkelig snu opp ned på hverdagen. Tusen, tusen takk. Jeg er glad i dere, alle sammen.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker få kommentere. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn og les over det du har skrevet før du sender det; et lite øyeblikk ekstra kan ofte gjøre verden et lite knepp bedre.