tirsdag 31. juli 2007

Dag 3: Regn og vind

I firetida i morges våknet Susann, Kjersti og D.P. samtidig av lyden av festteltet som holdt på å lette i vinden. Kjersti var visst den eneste av dem som holdt seg våken, og hun sto opp og sikret teltet. To timer senere våknet vi igjen, og denne gangen sto alle opp -- riktignok noen mer motvillig enn andre.
Vi endte opp med å måtte tømme teltene fullstendig, for så å flytte dem til en litt mindre gjørmete plass. Klokka fem over halv åtte var vi ferdige, så vi gikk glipp av yogaen, men vi fikk nå spist frokost tidlig i hvert fall.
Etter frokost hentet vi gårdagens klesvask, så i dag skal jeg få trene med ren drakt igjen. Nå sitter jeg på bussen til Rindal, og er i grunn ganske spent på hva vi skal gjøre i dag. Kroppen er stiv og støl og sliten etter i går, og jeg er sårfotet, så alt er som det skal være.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.