onsdag 21. oktober 2009

Gode venner gjør alt lettere

Jeg ser jeg har fått en ny følger... Litt morsomt at det som kunne vært sida hennes ikke akkurat er skrevet på søringdialekt. Kanskje Silaqui@Blogger er ledig?

I hvert fall: Jeg sitter på Haugen nå—er i det selskapelige hjørnet—og skal innta en bedre frokost. Jeg installerer programvaren til telefonen, og nå håper jeg det virker. Jeg har en hel masser av bilder som skulle vært lastet opp.

Gårdagen var så som så. Jeg hadde en lang, trivelig prat med Susann. Hun ringte forsåvidt på et ganske fornuftig tidspunkt også.
Tiden etter treninga snakket jeg med Anneli. Det var vel egentlig ikke så mye fornuftig som kom ut av meg, men hun var der på telefonen for meg, og noe mer enn det trengte jeg egentlig ikke. Jeg orket ikke å lage meg mat etter treninga, så det endte faktisk opp med noen skjeer tiramisuis i stedet. Jeg bikket i titida, og fortsatte å snakke med henne.
Jeg sovnet faktisk med henne på tråden, men våknet igjen, sa hadet og god natt og ringte Kjersti. Hun var på tur til Nica. Nå har visst huseieren gjort det store igjen og funnet ut at det ikke skal være lov med katt likevel. Jeg skal ringe dit og ordne opp. Norsk lov tillater katt som husdyr, og Høyesterett har fastslått at utleiekontrakter som forbyr dette er i strid med loven, og dermed ikke gyldige.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.