fredag 23. oktober 2009

Æ har bursdag!

I dag er det 29-årsdagen min! "Hipp-hipp-hipp hurra" for meg!

Været her i byen er fenomenalt. Jeg hadde en glimrende dag i går, og i dag skal jeg pleie meg selv, spise godt og kose meg sammen med vennene mine. All hail the mighty bursdag, førr han e så trivelig å ha!


Et av de største ønskene mine gikk i oppfyllelse. Jeg er i Tromsø, og det uten at det har kostet meg noe. Takk til alle sammen for den fabelaktige bursdagsgaven. Jeg er, som tidligere sagt, glad i dere alle sammen.



Her er gårdagens kvitring, med tidsstempel per 23.10.2009 klokken 1122:

  1. I dag er det bursdagen min, og hipp hurra for meg! Superdupert vær, en natt i samme seng som kona mi -- kan det bli bedre?
    about 1 hour ago from web
  2. Living in a world of hysteria -- isn't that what Green Day tells us? RT @SubLevel28 ...swineflue...they want people to vaccinate...Fuck off.
    about 1 hour ago from web
  3. Har kommet hjem fra Jeanette og Stefan. En trivelig kveld. Nå ligger vi i senga og har lagt oss.
    about 9 hours ago from web
  4. Da har jeg spist italiensk pizza, truffet Christian, hørt på Inside I, vært en tur hjemom igjen og er nå på tur til treningslokalet.
    about 15 hours ago from txt
  5. Dét var en suveren pizza. Nå er det avslapping og kos frem til treninga. #Wii!
    about 17 hours ago from txt
  6. Vi landet ti over fire, og nå er Kjersti, Anneli (@Sub-Level28) og jeg på Palermo ristorante og skal ha med oss en Pinars spesial hjem.
    about 18 hours ago from txt
  7. Jeg har lest masse i kapittel 4 i "Monster Manual", og holder på å lære meg hvordan jeg skal lage egne monster. En ***** er under utvikling.
    about 23 hours ago from txt
  8. Fikk meg et OK måltid på Pizza Hut: to stykker og et glass vann. Jeg holdt på å sovne sittende, så det var på tide med mer mat.
    about 23 hours ago from txt
  9. En skulle tro "luksus" og "idiot" er synonymt. Jeg ser etter et brukbart spisested. På Monolitten: luksusrekesmørbrød kr. 119. Jeg gikk.
    11:05 AM Oct 22nd from txt
  10. "Gorram." Papirene ligger igjen på flyet.
    9:39 AM Oct 22nd from txt
  11. Konkurrentene kan si hva fan de vil: Norwegian er genialt. Det var raskt, effektivt og hyggelig, og det er svarte skinnstoler i flyet!
    8:06 AM Oct 22nd from txt
  12. Nå står jeg ved utgang 3. 10 minutter til avgang!
    7:58 AM Oct 22nd from txt
  13. Ingen fergetur uten svele. Satt med svigerfar og spiste og pratet, og fikk noen gode råd om oppsett av søkmad og CV.
    7:32 AM Oct 22nd from txt
  14. Endelig underveis. Startet dagen med å tørke opp en vannlekkasje på badet. Fem min. sen til ferga. ETA Molde 07.30.
    6:37 AM Oct 22nd from txt

1 kommentar :

  1. Gratulerer med dagen! Fikk du twitter meldinga mi igår? I e ikje heilt sikker på kordan det fungera enda :)

    Uansett, hils folket å kos d! Du kan forvente d ei gave fra LAN-admins i NomansLAN om ikje så altfor lenge.

    Mvh Jim-Cato.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.