mandag 12. oktober 2009

Rollespillkveld hos Charlotte

På kvelden i går var jeg hos CC. Vi spiste den hjemmelagde lasagnaen min – jeg lagde faktisk kjøttdeigen selv av First Price-nakkekoteletter og knust havsalt – snakket litt om løst og fast og koste oss. Mens hun vasket kopper på kjøkkenet, og jeg satt på kjøkkenstolen mens vi pratet, datt jeg ut et par ganger. Den andre gangen var jeg ikke klar over det før jeg plutselig koblet inn igjen. Jeg tror ikke hun merket noe. Rollespillet var trivelig, og hun bekjempet en monstrøs tiger på to tonn. Det var ganske så morsomt å gjøre den større og sterkere. Avslutningen ble helt ubetalelig, da, da hun endelig greide å treffe med godmagien sin, og gjorde den om til ei høne. Det var først da hun ble skadet, faktisk, for den greide will-saven sin, og beholdt dermed de ikke-fysiske kvalitetene sine. Den gikk amok, og vi lo og koste oss.

Så var det hjemtur. Det var seint, men det var verdt det. Og jeg holdt på å glemme å nevne det kanskje morsomste: jeg fikk endelig lest Cordys bakgrunnshistorie.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.