søndag 18. oktober 2009

Bowlingtur igjen

Én god ting har kommet ut av forandringene mine: Jeg har blitt mer spontan. DP ringte meg i dag og spurte om jeg hadde lyst på Mama Rosa, og han spanderte. Da vi så skulle hjem til Isfjorden, foreslo han en bowlingkveld (klokka var blitt halv sju), og så dro vi bare.
Det ble en trivelig kveld, der han vant én runde og jeg to. Jeg åpnet knallsterkt på andre runde med en dobbel, men avsluttet mindre bra, men er likevel ganske så fornøyd. Jeg sendte forresten en melding til Bestemor om det, og hun repliserte at det (56 poeng etter tredje runde) var nesten like bra som hun. :D Morsomt!
Vi spilte også litt biljard, og for en gangs skyld hadde jeg med meg køen min. Det var noe helt annet enn å spille med utleiekøene de har der, som, det må sies, er av atskillig bedre kvalitet enn hva man vanligvis finner på slike plasser. Det ble én runde åtteball, og en kort runde 14-1. Resultatet var kurant det, så jeg klager ikke.
Det ble selvfølgelig litt Time Crisis 2 også. Jeg tror vi sved av en hundrelapp på det, men det er jo morsomt da. Etter å ha kommet midtveis i spillet stoppet vi.

På tur hjem leste vi vekselvis i Metal Hammer og Men's World. Mange fine damer der. Plata som fulgte med MH derimote, var skuffende.

Nå prater jeg med Kjersti. Senga kaller, og i morgen tidlig er det RB-rute med avisen. Dette ble nok en dagboklignende oppdatering, så de som syntes det var kjedelig, jaja. Jeg setter nå uansett pris på de som leser bloggen.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.