onsdag 14. oktober 2009

Med en hund i hver hånd

Det ble en fin start på dagen i dag. Jeg valgte å overnatte på Veblungsnes i natt, noe jeg tror gjorde godt. Det blir tross alt litt bedre tid til å sove da. Ruta ble ferdig, inkludert uventet fulldistribusjon av reklame på Næsa, i god tid før jeg skulle være ferdig. Nå skal jeg spise frokost her, invitert av Pappa i morges, og etter det tenker jeg at det blir mekking av morosak til Lottemor i kveld. Jeg tenkte jeg skulle finne et lerretsstoff av et eller annet slag—det må være noe av naturstoff i alle tilfelle—og lage et arkaisk skriv om denne elementrustningen jeg har funnet opp. Jeg tipper det blir malt på eller skrevet med grov splittpenn. Det blir moro!



Jeg må finne igjen HTC-en!



Mens jeg skrev dette, satt jeg i sofaen, med en varm hund på hver side av meg. Koselig.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.