tirsdag 27. oktober 2009

Tilbake igjen i Romsdalen

I går var det retur igjen hit til Romsdalen. Det var en suveren helg i Tromsø. Jeg storkoste meg stort sett hele tida. Nå og da var det litt dødt, men med litt initiativ ble det supert. Det var dessuten trivelig å bli kjent med nye hyggelige mennesker. Spesielt Stefan og Jeanett fikk jeg brukt mye tid sammen med.

Det blir trivelig å endelig flytte hjem igjen, for det er ingen tvil om at Nord-Norge er hjemme. Jeg gleder meg. Dessuten er det alt for langt til Kjersti til at jeg er komfortabel med det.



Jeg har forresten akkurat besvart en post Anneli har lagt ut.



[Emneskifte igjen]
Jeg skal laste opp bilder fra tromsøhelgen så snart jeg gidder. I dag har jeg brukt mesteparten av dagen på å oppdatere CV-en min, få hjelp på NAV, tegne mer av huset til Mmimas, Cordy og de andre, og levere avisen (i motsatt rekkefølge). Og jeg fant ut at ikke alle jeg trodde var hyggelige, trivelige mennesker nødvendigvis er det.

2 kommentarer :

  1. Velkommen tilbake! Regnet med du hadde hatt det fint, ja :)
    Synd med de menneskene du trodde var hyggelige, men slik er det dessverre :/ Håper du vil "sladre" litt om det også en gang :)

    SvarSlett
  2. Noen sladremann er jeg nå ikke, men vi får se om vi ikke kan utveksle litt gjensidig varme og fanskap en dag. Det er bare å komme nordover det, vet du. Ikke er det dyrt heller.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.