søndag 1. november 2009

LAN hos DP

Fra klokka seks i kveld samlet admin-gjengen seg hos DP for chili, godt øl, brus, potetgull og LAN-ing. Vi har kost oss lenge nå! Hørt på Metallica, spilt Trackmania, jeg har fått prøvd ut det nye skjermkortet mitt (TMUF med alt på max og over 40 fps, CoD4 med alt på max og 50 til 90 fps), og vi har hatt en trivelig kveld. Jeg skal laste opp et bilde eller to når jeg får hentet kabelen min.

Espen er nokså fornøyd med kvelden.

Mini-LAN hos DP -- Espen i godt humør

Det nye og gamle skjermkortet mitt.

Gjett hvilket som er pensjonert.
Mini-LAN hos DP -- Det nye og gamle skjermkortet mitt.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.