fredag 13. november 2009

Undersøkelse på Medi3

Jeg tror jeg tidligere skrev noe om at jeg skulle bli sendt til Medi3 for undersøkelse av albuen min. I hvert fall, uansett: I dag, da jeg var hjemme og hentet posten, så jeg innkallingen var kommet (har vært sløv med å sjekke postkassen den siste uka), og jeg har time på Medi3 i dag klokka 1400 for MR-undersøkelse. Pussig nok var det det Marit mente jeg skulle ha hatt, og dét legen mente ikke ville gi noe svar. Så morsomt.


Jeg forsov meg i dag, og var ikke oppe før kvart på sju. Avisen var riktignok delt ut i tide (tok meg bare 35 minutter, ferdig ca 800), men jeg skulle ønske jeg hadde fått den ut mye tidligere. Problemet var at da jeg ar hjemme og sjekket posten, var det et og annet annet brev som dukke opp også, så jeg må sette meg ned og ta en skrive-/ringerunde.


Mini-LAN er trivelig, men jeg ble trøtt alt for tidlig, så jeg sov allerede i ett-tida. Nå står DP i dusjen og ordner seg, jeg sitter og slummer i godstolen (det vil si trestol med god pute under rumpa) og slapper av. Jeg hadde en liten prat med Robert nå i morges, og etter det med Kjersti og med Bestemor. Bestemor hadde vært på Sortland i går og spilt bowling. Det gikk visst ikke så bra, men de hadde det morsomt.


Det er lenge siden jeg har vært i kontakt med Charlotte nå. Jeg sendte en melding til henne for å høre hva som skjedde og hvordan det stod til (jeg stilte for så vidt ikke det siste spørsmålet, men det var underforstått). Jeg er spent på å høre hva hun svarer. Kanskje det blir en ny runde med D&D igjen til helga?


May Lisbeth er en suveren dame. Jeg fikk en tekstmelding fra henne nå i morges, som bidro til å gjøre dagen litt lysere. Les bare selv:

Glem aldri hvor mye lys du sprer. Hvor mye hjelp du gir. Hvor mange smil du henter frem og hvor mange hjerter du varmer ved å være akkurat som du er! God helg, Tor-Ivar, ta godt vare på deg sjøl!
God klem
Av og til er det ikke så veldig mye som skal til for å komme seg opp fra grøfta litt raskere.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.