lørdag 14. november 2009

Fine, rene, usaltede bilen vår

Pappa kom og spurte om jeg ville være med og få vasket bilen. Jeg tror det gjorde bilen godt. Jeg hadde begynt å vurdere om jeg skulle melde ny lakkfarge til Biltilsynet…

Med godt utstyr er det enkelt. Så nå er bilene rene, pene, og fine. Og slik ser altså Pappa ut (for de av dere som ikke vet det):

Pappa på tur inn etter å ha vasket bilene våre.

De ble selvfølgelig full av sand på turen opp, men i det minste—som Pappa sa—fikk vi bort alt saltet som har lagt seg på dem.




Hele denne posten er sannsynligvis ikke spesielt interessant for noen av de som leser bloggen, men den er det for meg.

1 kommentar :

  1. Bilen var fin da jeg kjørte fra Sandtaket. Men nå er det ikke brukt noe såpe, da, bare høytrykksspyling med varmt vann. Men fyttirakker'n så mye sand som satte seg.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.