torsdag 19. november 2009

Gradering

Det var gradering i dag, min aller siste (bortsett fra de tre som skal opp i Molde grunnet sykdom nå) for Åndalsnes TKD, og jeg var en smule nervøs. Det var et par elever jeg var litt usikker på, men da jeg så hvordan de leverte varene i kveld, var det ingen tvil.


Alle som gikk opp, besto, og klubben har nå, blant andre, en ny voksen grønn- og blåbelte, og ikke minst en ny 1. geup, 1. geup-1 og 1. geup-2.


Jeg har forresten til min store ergrelse oppdaget at geup skrives 급, ikke 긒. BAH!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.