lørdag 28. november 2009

Inside I: “Frozen”

Jeg har nevnt Inside I tidligere, og nå fikk jeg en e-post fra CJ med lenke til ei låt de har lastet opp på YouTube. Frozen er jo en genial låt, må jeg si, og jeg mener bestemt at det var en av de vi fikk høre på øvinga i Tromsø (synes jeg husker riffet i sologitaren). Det var ekstra interessant å få se teksten nå. For enkelhets skyld, har jeg limt den inn under videoen.




I'm sorry I looked at her,
You blamed me for all her faults,
I was the dirt you decided to tread on,
From the shadow I was in, I couldn't get out,
behind my back, actions to hurt
As always I stand alone…


“From deep within my heart,
i can feel it how, it.
Burns it burns, burns it burns
Shiver as I fall, I can feel it, so cold.
I feel, it freeze.”

I'm sorry I laughed at you,
You blamed me for all your wounds,
I am your mirror, I accepted it all.
The rivers I struggled against, I could not escape,
While I was asleep, actions to hurt,
As always I stand alone

“From deep within my heart,
i can feel it how, it.
Burns it burns, burns it burns
Shiver as I fall, I can feel it, so cold.
I feel, it freeze.”

I'll pull the trigger, I'll fucking
pull the trigger,
I knew, I always knew,
This time I won't turn my back,
I'll sink to your level and below.
I'll be the better evil, I'll be the
kingdom come,
don't run, let me break you. [3x]
Dont run, let me
Break! You!


Let me Break you!

“From deep within my heart,
i can feel it how, it.
Burns it burns, burns it burns
Shiver as I fall, I can feel it, so cold.
I feel, it freeze.”

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.