lørdag 14. november 2009

Trivelig lørdagskveld på Haugen

I kveld var jeg sammen med Mamma og Pappa på Næsa. Jeg ble servert mørbradbiff med råstekte potetbåter og rødvinssaus,

Trivelig lørdagskveld hos Mamma og Pappa: Et eminent mørbradbiffmåltid
sammen med julebrygg, rødvin og akevitt, og deretter smågodter til dessert (enkel dessert, men helt perfekt for meg i hvert fall). Biffen var helt suverent stekt, og drikken superb. Nå sitter jeg med et nytt glass julebrygg, og en skotsk enkeltmaltwhisky i hånd, og storkoser meg i bare bokseren, slik man skal gjøre en sen lørdagskveld.


Såvidt småbrisen, og veldig fornøyd


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.