onsdag 11. november 2009

Allidrett

Nok en gang var jeg invitert til å instruere taekwon-do på allidrett. Gjengen var fra seks til ni år, og var for så vidt en trivelig gjeng, men fryktelig stille av seg. Jeg forandret ganske mye på opplegget i forhold til hvordan jeg har gjort det tidligere, og mer i tråd med slik NTN underviser barn nå. Jeg er forsåvidt fornøyd med hvordan det gikk, og om ikke lenge, får jeg meg en gratis tur på Mama Rosa.




Jeg vet ikke hvorfor jeg har så grått humør for tiden. Jeg burde egentlig være bare glad og fornøyd. Jeg har for så vidt fått gjort ganske mye. Kjelleren er meldt inn til HELP forsikring, jeg har fått tatt meg av en del av regningene, jeg har vært på NM og har fått i gang siste runde med graderingsarbeid, og har sørget for at vi får trent på onsdager igjen. Jeg har til og med husket og gratulert Malene med dagen hennes.

Nå skal jeg spille litt ToEE (hele gruppa daua, så jeg har startet på nytt), og i morgen tidlig er det på han igjen, med full rute. Bah. Jeg vil ha en skikkelig jobb. Og jeg vil smile. Mon tro om jeg får dratt på besøk til Charlotte igjen snart?

2 kommentarer :

  1. Mazetar / Glenn Fredriksenonsdag, 11 november, 2009

    Vell er det noen sykehjem/gammleheim i nærheten av dær du bor?

    SvarSlett
  2. Har jobbet på gamlehjem tidligere, og det er en av de verste jobbene jeg har hatt. Aldri noen gang har jeg hatt så dårlig rygg som da. Stellingen og vaskingen var helt greit, men å gjøre ting sammen med alle de andre var håpløst, for alle var et hode kortere enn meg.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.