søndag 15. november 2009

Sortering av gammelt ræl

De siste par dagene har det gått med mye tid til å sortere alt det gamle jeg har på harddiskene mine. Dessverre er ikke ordenen like god som jeg hadde håpet på – et resultat av dårlig råd som har ført til små, gamle, brukte harddisker og filer overalt. Nå som jeg begynner å finne frem igjen, ser det ut til at jeg rett og slett kommer til å lage et helt nytt system på “Arkiv”-katalogen min. Det blir vel, det blir vel.

Det jeg gremmes over, er at jeg bare finner én eneste av alle komposisjonene mine. Jeg håper jeg skal greie å rote det frem fra en eller annen annen stasjon/disk/penn eller noe slikt, men hvis ikke, blir det sending av e-post til herr Brose.

Inntil da, kan de som er interesserte få lese eksamensoppgaven min i pedagogikk og fagdidaktikk fra våren 2004. Tilbakemeldinger mottas med takk, men er ikke påkrevd. For å få hånd på den, send en e-post til meg, så sender jeg en kopi av Musikk og kampkunst – like ulikheter tilbake.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.