onsdag 25. november 2009

Tannlegebesøk / Kjerstis tegnekunst

Hipp hurra! Jeg har i lengre tid gått og blitt mer og mer plaget med jekselen som fikk en midlertidig fylling tidligere. Nå var jeg hos Ola Vaagen, og det var ikke rart jeg hadde vondt nå: Det var gått rotbetennelse i den. Tre sprøyter, litt boring og mye sliping med nåler var det som skulle til, samt to nye besøk, så blir det forhåpentligvis bra igjen. Nå er jeg én tusenlapp fattigere.

Jeg må forresten si det: Det er lenge jeg har vært borti noen som snakker SÅ mye.




Så noe helt annet. Kjersti hadde eksamen i ARK1000 i dag. Det gikk tydeligvis bra, for hun skrev 10 sider! Jeg fikk tilsendt et bilde fra henne i går, og jeg er virkelig imponert. Hun vet hva hun driver med.

Tegning av Kjersti Gjerde Krogsæter av skalleprofilen til homo neanderthalensis og homo sapiens sapiens
Bildet viser skalleprofilen til homo neanderthalensis og homo sapiens sapiens.

4 kommentarer :

  1. Han var snill og grei, MEN han traff feil da han skulle sette den ene sprøyta. Det var latterlig vondt!

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg søkte bare på et ord i gooogle så dukket sannelig naboen min du opp hehe. Jeg leser mange blogger hver dag. Men dette må jeg kommentere. Ikke for å henge ut folk da. Men vi 4 holder oss langt unna den tannlegen du her snakker om. Kaare Jan ble sykemeldt i 14 dager etter bedøvelse da han ble lam i tunga og hele munnen i 2-3 uker etterpå og greide heller ikke å snakke. Rotfyllinga falt ut igjen og det andre holdt bare en liten stund. Tannlegen hadde mobiltelefonen i ene handa og stakk nåler med den andre. Jeg hørte smertelyder helt på venterommet og gikk inn og så det med egne øyne. Likedan gikk det med den ene dattera mi også. Fikk ødelagte tenner. Jeg vil anbefale deg å skifte tannlege hvis du har muligheten og vil redde tanna! Har hørt at de andre tannlegene er fotvilt over å rette opp "feilbehandling" fra han. Må si det var litt arti at jeg kom over bloggen din bare jeg søkte på et ord. Så det med nøkkelord kan du :-) Men jeg kommer ikke på hvilket ord det var :-O. Fint at det går bra med Kjersti og skole. Du savner henne vel, men du vet jo at hun får drømmen sin oppfylt. Og dere er vel nyforelsket hver gang dere treffes tenker jeg :-)))))
    Ikke sikkert du liker at ei gammel "kjærring" leser bloggen din? Hvis du ikke liker det skal jeg holde meg langt unna.......Ha en fortreffelig dag :-). Bare stikk innom når du ønsker det. Gjør kanskje godt med en skikkelig mannfolkprat.............

    SvarSlett
  3. Jeg ser at svaret mitt har forsvunnet. Hm.

    Jeg setter pris på å få høre dette. Det spørs om jeg ikke får smøre meg med tålmodighet og ta timen hos Hjelle likevel. Han er jo flink, synes jeg. Alternativt kan det hende hun nye har ledig tid.
    Bloggen er åpen slik at hvem som helst som ønsker skal kunne lese det jeg har på hjertet. Forhåpentligvis kan noe av det være til inspirasjon eller hjelp for noen.

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.