mandag 30. november 2009

Røde tall og svart humør

Et av problemene jeg virkelig slet med den gang da jeg gikk hos dr. Ulvestad, var post. Jeg greide ikke å finne motet til å hente inn posten. Jeg greide ikke å sette meg ned for å se hvem som skulle ha penger. Jeg har det i grunn slik fremdeles, men nå, i dag, er ALT gjort opp. Jeg har faktisk ikke én eneste regning som skulle ha vært behandlet, og det føles som om noen har løftet meg ut av en synkende bil. Og det er ikke tilfeldig at jeg valgte det bildet.

Nå skal jeg se om jeg orker noe særlig mer i dag. Jeg så i bunken som jeg fikk satt meg ned med i totida i natt, at brevet fra sykehuset endelig hadde kommet. Men som jeg burde ha forstått, var det bare et brev som fortalte at jeg kom til å få et brev… Jeg regner overhodet ikke med å komme inn før over nyåret, og da blir det i Tromsø i stedet, regner jeg med. Jeg må i hvert fall uansett komme meg vekk. Natta var hard.

De siste dagene har jeg gjort alt jeg har lært og visst for å være i godt humør, og jeg har virkelig hatt det fint de siste dagene – faktisk den siste uka. Men i forigår kveld og natta som var, funket ikke ting som de skulle. Når skal jeg noensinne bli ferdig med dette? Tenk om…

4 kommentarer :

  1. Så du har faktisk ingen regninger som ligger og forfaller?
    det er jo kjempe bra, betyr ikke det at du ligger på topp over regningen og forbruket nu?

    det er isåfall kjempe bra:)

    SvarSlett
  2. Ja, på sett og vis. Jeg må ty til GE Money Bank, men nå har jeg da i det minste alt samlet. Som en liten gest var det visst noen som fant ut i dag var en bra dag for utbetaling av lønning, da, så jeg ble positivt overrasket da jeg sjekket saldoen min.

    SvarSlett
  3. Så bra.. Oxo deilig med lønning da gitt :P

    SvarSlett
  4. Vell det er jo kjempe bra:D
    ja å smale all gjelden til EN stor kreditor er kjempe lurt og hjelper mye:)

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.