mandag 23. november 2009

Helgekos

Det har vært en fin helg. Jeg har fått vasket og ordnet en del hjemme. I går hadde jeg besøk av DP og Jim Cato, og de fikk smakt på den eminente halvhjemmelagde kyllinggryta mi (det vil si Toro-pose, men med noen endringer her og der for å få et litt mer velsmakende resultat). Vi leide film, spilte Worms på PS3, og hadde en trivelig kveld. Etter all sannsynlighet skal vi samles i kveld også, for å se den siste av filmene. For de som lurte: “Crank: High Voltage”, “Istid 3” og (kommer ikke på hva den siste var, men endrer det når jeg husker det) er bra kjøp!

Dagen i dag ble forresten startet klokken 505. 15 minutter senere, sånn ca. var jeg på Åndalsnes, og startet opplæringen av herremannen som skal overta etter meg.

Jeg må forresten fortelle hva jeg drømte om i natt. Jeg ble kontaktet av en fru K. angående problemer sønnen hennes hadde begynt å få på SFO (tilfeldigvis litt det samme som Chev Chelios hadde som barn), og etter et besøk der ble de så imponert over måten jeg håndterte problemet på, at jeg fikk jobb.


De to forrige postene ble skrevet i dag.

1 kommentar :

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.