lørdag 20. desember 2008

Innspurt mot jul

Det har vært en travel tid, men nå begynner endelig jula å nærme seg, treninga er ferdig for sesongen, og jeg har bare to arbeidsdager igjen (som de fleste), før det blir en veldig kort juleferie. Her er bilder og filmer fra uka som har gått.


Førjulsfest: Weronica og Kjersti i sofaen.

Førjulsfest: Lars Ove viser sin interesse for fotografisk kunst.

Førjulsfest: Susann og Weronica på besøk langveisfra, og Lars Ove som interessert, dog

Aibast ligger i vasken og koser seg.

Pharaoh har oppdaget av varme stiger, og ligger på sofaen med ovnsvarmen sivende opp mot ryggen.

Julebord i Geiranger: Sliten sjåfør på fergeleiet.

Julebord i Geiranger: Kjersti er vakker i forloverkjolen sin.

Julebord i Geiranger: Jeg selv, dresskledd og fin.

Julebord i Geiranger: Rigmor og Kjinge og én eller ei til.

Julebord i Geiranger: Arvid fotograferer.

Julebord i Geiranger: Varm og kald mat av alle slag, og mer enn nok av alt. Godt var det òg.

Julebord i Geiranger: En noe spesiell artist, men god sangstemme, det hadde han.

Weronica, solstrålen, er på tur hjem, etter en lang og trivelig kveld hos oss.

Julebakst 2008: For første gang i mitt liv bakte jeg flatbrød og lefser. Med kyndig hjelp fra Kjersti ble det bra.

Juleferie: Noen starter juleferien tidligere enn andre. Ingrid-Elin er hjemme, og hundene er kjempeglade for det.

Juleavslutning 2008 på barneskolen: Åpning, og salen er stappfull.

Juleavslutning 2008 på barneskolen: Julespill hører med, og det var det småttingene som fikk ta seg av.

Juleavslutning 2008 på barneskolen: De litt større, fjerdeklassingene, satte opp et lite utdrag fra Dyrene i Hakkebakkeskogen

Juleavslutning 2008 på barneskolen: Og her er beviset på at jeg spilte sammen med dem.


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.