onsdag 31. desember 2008

Julaften, romjula og nyttårsaften 2008

Det har vært en rolig jul. Vi har kost oss, vært litt på Haugen, litt på Gjerde, en tur på Moa og handlet, og vært litt for oss selv. I går hadde vi besøk av Ingrid-Elin, Mamma og Pappa og Bestemor (ja, det er lov å ha stor forbokstav der, siden det er det som brukes som navn på dem).


Jeg har tatt en god del bilder i jula. Jeg kommer sikkert til å legge ut et helt album på Tryneboka, men her er en liten forsmak.


Ingrid-Elin, jeg, Kjersti og Bestemor foran juletreet.

Bestemor, mamma og pappa foran juletreet.

Det eneste taekwon-do-relaterte i hele jula: Et yeop cha jireugi mot juletreet.

Ingrid-Elin poserer flott.

Lilla og jeg.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.