onsdag 3. desember 2008

Slitsomme kvelder

Nok en kveld har gått med til klubbadministrasjon. Jeg savner frikvelder… Det er gradering i morgen, og det er klargjort nå. I overimorgen er det juleavslutning, og det er klargjort. På lørdag er det klubbmesterskap, og det er nesten klart. Det blir bra, til slutt, men jeg skulle ønske jeg hadde litt mer tid til meg selv, og til Kjersti og meg. Heldigvis sitter vi sammen her nede.

Men nå skal jeg legge meg. Jeg skal på jobb klokken seks i morgen tidlig. Forhåpentligvis blir det ny jobb på meg nå. Jeg sendte av gårde en søknad til Hatteland Solutions.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.