tirsdag 22. september 2009

Helga er over

Det var det. Nå er Kjersti tilbake i Tromsø, og jeg er alene igjen. Hm... På toppen av det hele er det hodepine hele dagen, dårlig mage, usamarbeidsvillig hofte og overarbeid. Men på den lyse siden har jeg avtalt at jeg skal møte Charlotte i morgen etter at Ole K. og jeg har snekret litt på olabilen hans. Da blir det rollespilling og kos. Til helgen skal Helge og CC komme og besøke meg, for filmseing. Det blir koselig. Jeg hadde en prat med Nica i dag også. Jeg gleder meg utrolig til å komme til Tromsø. Det er mer enn på tide.

Til slutt en liten sak jeg fant. Jeg regner med at de fleste med noenlunde brukbar sans for musikk har hørt "Sweet Home Alabama" med Lynyrd Skynyrd. Og de som har denne gode smaken, har også hørt Kid Rocks "dette-er-liksom-min-egen-sang". Ta en titt her. Jo, han har nok sikkert betalt godt for rettighetene til å spille inn låta, men for det første kan den ikke måle seg med originalen musikalsk, og for det andre synes jeg det er litt trist at det aldri var tydelig for de som ikke vokste opp med originalen at det faktisk var en halv-covering... Jaja. Det er sikkert bare jeg.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.