onsdag 23. september 2009

Spøkelset er død

I går, da jeg skulle på nattevakt, kom pusungen og ville inn da jeg dro. Jeg visste godt at han kom til å løpe ut igjen etter to minutter (som han alltid gjorde), så jeg slapp ham ikke inn. Dessuten er kattene våre ute på natta. En halvtimes tid senere, da jeg skulle oppom Haugen for å hente jeg-husker-ikke-hva, så jeg at han hadde blitt overkjørt da jeg dro på jobb.
Nå er han gravlagt ved bjørka på venstre side når man kommer opp, i det lille platået på venstre side av veien. Jeg la ham pent nedi, sammenkrøllet, slik han brukte å ligge. Det var trist, for han begynte å bli en ordentlig flott og snill katt. Jeg håper jeg finner noen bilder av ham. I så fall blir de lastet opp.


Jeg ringte Rauma energi, og fikk delt opp strømregninga. Begynner å bli flink nå.

2 kommentarer :

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.