fredag 25. september 2009

Cordys ferd

I går hadde Charlotte og jeg en kjempelang SMS-prat om Cordy, Roland og hva som egentlig skjer rundt dem. Det var veldig koselig. I tillegg snakket vi om løst og fast, og det ble atskillig koseligere å være på nattevakt når jeg hadde noen i den andre enden. Jeg er litt spent på om hun har tenkt å være våken i natt også. Det hadde vært koselig.


Jeg har bestemt meg for at spillingen av levling skal endres litt.

  • Lavt nivå (lvl. 1 – 6): lvl. 3 og 6 spilles (hver tredje).
  • Middelnivå (lvl. 7 – 12): lvl. 8, 10 og 12 spilles (hver andre).
  • Høyt nivå (lvl. 13 og opp): Alle spilles.

Dette gir et mye mer realistisk tidsperspektiv på hvor lang tid man bruker på å bli så mektig som man blir, og gjør at middelalder og alderdom faktisk blir en utfordring som kommer i overskuelig fremtid. Dette gjør det atskillig mer interessant.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.