mandag 14. september 2009

Valgdagens forløp

Jeg var innom rådhuset i dag og stemte, og siden da har jeg vært på Haugen og tilbrakt mesteparten av tiden med å lese astronomiske artikler. Når det gjelder hva jeg stemte på, så fant jeg svaret til slutt. Det ble ikke som valgomatene mente, men ikke noe spesielt uvanlig. For øyeblikket ser det ut til at det går den veien jeg hadde håpet.

Jeg er ikke i form ennå. Legesenteret sa jeg skulle bli kontaktet angående en eventuell forlengelse av sykemeldingen, men det skjedde aldri. Jeg kan ikke si at jeg var spesielt overrasket over det. Vi får se hva som skjer i morgen. Jeg har ikke hatt matlyst i det hele tatt. Jeg spiste faktisk ikke før i fem-tiden.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.