tirsdag 29. september 2009

Litt opp, litt ned

Jeg skrev et innlegg for et par dager siden, Humørbalanse, som den het, og fikk overraskende mange svar. De som ønsker, kan lese kommentarene. Jeg håper jeg var oppklarende.

Nok om det. Det var en grunn til at jeg ringte rundt og fikk med meg kompiser til Molde. Jeg hadde et akutt behov for selskap. Da jeg satt i bilen på tur hjem fra Vestnes, kjente jeg hvordan ensomhetsfølelsen kom snikende innpå meg. Jeg er glad for at jeg brukte de pengene jeg gjorde den dagen. Det ble en ganske så fin dag, faktisk.
Lørdag og mandag var jeg hos Charlotte, og den damen er fantastisk. Å få være sammen med henne er balsam for sjelen, og jeg vet ikke hvordan livet hadde vært hadde ikke hun vært en del av det. Det er nok flere av de som leser dette som er enige med meg i det. Det har ikke vært så greit de siste dagene — helgene er egentlig verst — men nå skal jeg på trening, og jeg kjenner jeg blir glad av tanken.

Jeg skriver mer senere.

4 kommentarer :

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. I har fri heile tida Tor-Ivar! Om du føle deg ensom, så ikkje vær redd for å ringe me! I skal pina det gå gjennom vær og vind for å holde deg i selskap! Frykt ikkje for det! Du veit nummeret mitt! Ring me akkurat når det passa deg best! Akkurat når du føle for det! Telefonen e på 24/7! (Og om den ikkje e på, så e den strøm laus, og da e i på jakt etter et lade-punkt) Me kan jo finne på nokka i mårra!

    SvarSlett
  3. Hm. Dette er andre gang på kort tid et innlegg har blitt fjernet av skribenten. Jeg er nysgjerrig på hva som stod og hvem som skrev.


    DP: Takk for det.

    SvarSlett
  4. Dan Patrick Malmedaltorsdag, 01 oktober, 2009

    Det va i som skreiv denna gangen, og det som sto va det samme, bare på bokmål.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.