lørdag 5. september 2009

Valg 09

Eller "Velg 09", som Rikskringkastingen har valgt å kalle det (?).

Nå har jeg gått gjennom alle valgomatene, og til min overraskelse er jeg tydeligvis en Venstre-mann. Resultatene jeg fikk var, ikke overraskende, at jeg overhodet ikke skal stemme Bakstegspartiet.

Resultatene mine:
Aftenposten:
V, H, Sp, Krf, Ap, Sv, R, Frp

Nettavisen:
Sp, Krf, Ap, V, Sv, R, H

Norsk rikskringkasting:
V, Krf&SV, Ap&R, Sp, H, Frp

TV2:
V, Sp, Krf, ?, ?, ?, ?, Frp



Det eneste jeg synes er merkelig, er at jeg i følge resultatene bør stemme V. Men i følge media er de ikke avvisende til et samarbeid med Jensen som statsminister. Det må da bli helkrasj.


Nei, valg er er vanskelig.

1 kommentar :

  1. Vel alle testa æ har tatt sir Høyre eller FRP, som jo e litt rart da den politiske kompass testen æ gjorde på FB sir at æ e en venstre vridd person med et snev a sosialisme.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.