mandag 26. januar 2009

Jeg har blitt vekter!

Dagen i dag har vært begivenhetsrik. Kjersti kom og hentet meg i matpausen min, etter at jeg hadde oppdatert bloggen min, og forandret utseendet på den til det nåværende, lysere, blidere temaet. Jeg spiste sammen med henne, før jeg dro i møte på rådhuset om OKS. Etter det kjørte jeg rundt på Westnofa, Wonderland, SB produksjon og Europris og spurte om jobbmuligheter. Jeg skal sende en kopi av CV-en min til alle sammen.
Så la jeg i vei mot Måndalen, for å prate med foreldrene til den nye støttekontakteleven min, en 15-åring. Men underveis stoppet jeg på Grande, og der har det faktisk akkurat blitt lyst ut en stilling, med søknadsfrist den 1. februar. Jeg fikk snakket med dem, og kjørte mot Måndalen, og mens jeg var på tur dit, fikk jeg avtale med han som driver Vakt1 om at vi skulle møtes halv fire. Klokken var nå blitt kvart på tre. Jeg møtte støttekontakteleven og foreldrene hans, og gjorde videre avtaler. Etter dette var det retning Åndalsnes, og etter et trivelig møte med Vakt1-sjefen, ble det avtalt at jeg skulle starte allerede i morgen, tirsdag, klokken 2300. Så nå, etter ni år som sivilist, har jeg endelig fått bruk for Securitas-kurset jeg tok i rekruttida.

Jeg ønsker herved meg selv lykke til.

3 kommentarer :

  1. Kor bra at du har funnet jobb! :)
    Heltid?

    Æ har så smått begynt i ny-joben på flyplassen. I kiosken (Point).

    SvarSlett
  2. E nok ikkje heiltid, nei, men kanj bli nokka i nærhet'n av det mot sommer'n, når allje cruisebåtan kommer. Men lægg æ i hop alltj æ har, og får minjst ti tima vasking i uka, så har æ fullj jobb.

    SvarSlett
  3. Men det e jo bra. :)

    Æ bare glede mæ tel vi kjem igang med kisoken på jobb skikkelig.

    Fin gjeng der og sjefen e kul.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.