mandag 19. januar 2009

Laksewok; Sola kom!

Dagens middag var ikke noe dårligere enn gårdagens. I dag var det laksewok. Lakseterninger, et halvt kilo, ble woket først, deretter lagt til side og saltet og pepret. Så woket jeg en løk og en halv broccoli, tilføyde 3ss fiskesause (som jeg hadde vært smart nok til å fryse flat som en pannekake, slik at det bare var å brekke av det jeg trengte), 3 ss soyasaus, et par andre godting, hive oppi de ferdigkokte nudlene, og blande i laksen. Det var snadder!

Sola kom frem i dag! Det var så vidt den kom seg opp mellom en topp og en fjellside, men jeg så den! Bildet ble dessverre tatt rett etter at den var bakom fjellet igjen, men det er ingen tvil om at våren nærmer seg, med veldig, veldig små skritt.
Sola viser seg bak fjelltoppene i sør

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.