mandag 19. januar 2009

Gårdagens herlige fiskemåltid

Torskefilét med sprøtt urtedekke, fiskesaus parisienne og rosépepperpotet
Fisk er undervurdert som mat, og det er nesten så jeg skammer meg, nordlending som jeg er, over hvor sjeldent jeg lager fisk til middag. I går ble det torskefilet med sprøtt urtedekke, fiskesaus parisienne à la Krogsæter og poteter kokt i lettsaltet vann med rosépepper, dill og persille. Det ser kanskje ikke godt ut på bildet. Men det var godt.


And now, for something completely different.
Litt religion kan være morsomt. Kjersti fant en morsom liten sak via StumbleUpon. Jeg siterer kilden:

Futility Closet

Powerless
Posted in Religion by Greg Ross on December 13th, 2008

10-dollarseddel
God can't make a genuine $10 bill. Only the U.S. Mint can do that. Presumably God could make an atom-for-atom copy of one, but it wouldn't be genuine because it wasn't produced by the mint.

Therefore God is not omnipotent.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.