fredag 11. mars 2011

På bursdagsbesøk hos Nica og Christian

I går var jeg på besøk med masser av folk til stede for første gang på tre uker. Nica fylte 20 år og inviterte til melissniffing og annen kos, og hun hadde bakt den heftige kaka, i tillegg til nammelige muffiner med blåbær i og gele i muffinformer med sjokoladehjerter på. Nica med mann, Sverre med fru, Kjersti med mann, og Ove: et fint gjæng.

Kvelden gikk som normalt med til å snakke om rollespill, folk og fe, biler, stoff, sying, baking, og alt mulig annet som bruker å komme opp. Det ble i det hele tatt en veldig trivelig kveld, og jeg merker det godt i dag.

2 kommentarer :

  1. Litt støl i lattermuskelen? Eller er det magen etter kaka du merker??:P

    SvarSlett
  2. Magen min og kaka di er meget gode venner de, faktisk, men savnet begynner allerede å bli sårt får jeg beskjed om.
    «…merker det godt i dag.»: Humøret på topp. :)

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.