onsdag 30. mars 2011

Tiårsjubileum

Den 24. mars 2001 ble Kjersti og jeg dratt med på en fest. I løpet av kvelden ble vi sittende og prate med hverandre om hverandre, om de litt dypere ting, og én uke senere var vi på stevnemøte. Rundt klokka ti på kvelden den 31. mars 2001 ble vi sammen, og i år er det altså ti år siden.

Leiligheta begynner å se bra ut nå, jeg er i rute med forberedelsene til skrivestart i morgen (i hvert fall ganske i rute), og jeg har bestemt meg for å ta fri fra min egen trening i morgen kveld. Jeg gleder meg til festdagen vår!



Jeg husker fortsatt telefonnummeret hun hadde den gang da: det var 951 53 384.

4 kommentarer :

  1. Gratulerer med ti år, begge to! Jeg ser frem til å lage et lignende blogginnlegg ca ni år fra nå. :)

    SvarSlett
  2. So awesome!

    Gratulerer!

    *SMASK*

    SvarSlett
  3. Litt på etterskudd, men: GRATULERER!! =)

    STOR klem til dere begge fra Bergen.

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.