onsdag 9. mars 2011

Warhammer på Imladris

Warhammer-logo

I dag benyttet jeg anledningen ved å ha onsdagskvelden fri, til å være med å spille Warhammer (Fantasy) på Imladris. De har en utlånshær med skogsalver som jeg fikk satt meg ned med, og etter en times tid hadde jeg en tusenpoengshær klar.

Warhammer, Wood Elves: Dryads

Motstanderen min ble en svenske som hadde med seg en goblinhær. Jeg hadde aldri spilt WHF før, men det er ganske likt WH40k når det gjelder de mest grunnleggende reglene, men en del viktige endringer var det. Likevel, bueskytterne jeg hadde med meg gjorde jobben sin, og resultatet etter seks runder var seier, min aller første, med god margin.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.