onsdag 8. desember 2010

Aibast øker og jeg går ned i vekt | Barberkniv

I går var jeg med Aibast II til kontroll, og resultatet kunne virkelig ikke vært bedre. Da vi fikk henne var hun 1,8 kilogram. Nå har hun steget til 2,65, og hun har tydelig fått bedre balanse og muskelkontroll. Det ser ut til at hun blir helt frisk. Tjoho!

For min egen del: Jeg ble disket fra sparring under fjorårets NM fordi jeg ikke greide vekta. Nå i morges var jeg nede på 62,8 kg igjen. Så blir det jul…!


Thiers-Issard barberknivsett, i esken.Thiers-Issard barberknivsett, ute av esken.

Apropos jul: Jeg har oppdatert ønskelista mi igjen. Jeg satt nemlig på nett i går og leste om barbering med barberkniv, og fant til slutt ut at den beste leverandøren av slike saker her i Europa er Thiers-Issard. Vel er det dyrt, men når man tenker på det: Det tar vel ikke mer enn en to–tre år, så har man tjent inn det man brukte på éngangsinvesteringen fra dem. Jeg ønsker meg det, og det veldig!


I dag er en strålende dag!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.