fredag 10. desember 2010

Juleferie

I dag klokka to startet juleferien. Kjersti er ferdig med oppgaven sin, jeg var ferdig med mine mandagen som var, og nå kan vi endelig slappe av og nyte fruktene av innsatsen vår så langt i studieåret. Jeg har ikke fått svar på REL-1005 og ANK-1230 enda, men på HIS-1012, Jocelin, der ble det en B, og det må det være lov til å være ordentlig fornøyd med.

Det ble en velsmakende pastagrateng med Macks juleøl til på studentkantina til middag i dag, og senere i kveld kjøpte vi en Dolly-pizza. Steffen har vært på besøk med oss hele kvelden òg, så vi har hatt en kjempetrivelig kveld. Det ble sportssending på TV-en som ble kveldens høydepunkt, der Norge gruste Ungarn 34—13 i damehåndball. Det hersker i hvert fall ingen tvil om at damehåndball er mye morsommere å se på enn herrehåndball. Teknisk, tøft og hardt, fullt av fart og spenning, og masser av smilende, norske jenter.

I morgen er det laugardag. Jeg har stått på i kveld og lagt sammen omtrent halvparten av klærne, og strøket en hel masse i tillegg, så nå er det ikke så mye igjen å gjøre av husvasken. Det skal bli trivelig å få jula i hus.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.