mandag 14. februar 2011

Feiring av valentindagen 2011

Skrevet 27. februar 2011

Dagen for å finne tilbake

Valentinkort laget av Kjersti til meg.

Alt for lang tid har vi vært travel, og særlig jeg. Travel med arbeid, travel med fritid, travel med meg selv, men ikke travel med Kjersti. I dag hadde jeg sørget for å ta meg fri, slik at vi sammen kunne feire og nyte dagen. Og med det mener jeg hele dagen – helt fra morgenen av.

Kjersti hadde laget et fabelaktig flott valentinkort til meg. Så jeg startet jo naturligvis dagen med å bli i et aldeles strålende humør. Vi koste oss med masser av kake som Kjersti hadde bakt, og senere på dagen dro vi en tur inn til byen for å spise det beste som fåes kan: sushi på . Etter det dro vi innom kinoen og kjøpte oss kinogodter, før vi dro hjem og koste oss med en film her hjemme.

Det ble en kjempetrivelig dag, og nedenfor er et par bilder fra feiringen vår.

Valentindagsfeiring på «Rå sushi og bar», Kjersti Valentindagsfeiring på «Rå sushi og bar», Tor-Ivar 1 Valentindagsfeiring på «Rå sushi og bar», Tor-Ivar 2

P. S.: Den 31. mars i år feirer vi 10 år som par.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.