torsdag 18. november 2010

Skryt for nichirenbuddhismebesvarelsen min

Jeg gjør dette kort og konsist. Slik skrev han om oppgaven min:

Hei og takk for besvarelsen om Nichiren. Den er meget god og du skriver klart, tydelig og saklig. Har egentlig ingen andre kommentarer enn at dette var en meget vel utført oppgave! Kanskje vil du jobbe mer med Nichiren-buddhismen på neste nivå (bacheloroppgave)???
roald

De som har lyst, kan lese oppgaven via googledokumentsida mi. Jeg kan like gjerne ta med lenker til de øvrige REL-1005-oppgaven mine òg, så her er de:

1 kommentar :

  1. Dette var jo råbra kritikk!! Gratulerer MASSE! =)

    Og da vet du jo hva du skal skrive om i bachelor-oppgaven ;)

    Skal lese dokumentene du linker til ved en senere anledning. Gleder meg! =)

    STOR klem fra meg! =)

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.