tirsdag 2. november 2010

Kjersti er hjemme

For en dag det var i går. Jeg elsker jo slikt vær (som jeg kvitret: medvind hele veien hjem), men det er ikke alltid det er gunstig. Kjerstis fly fra Oslo til Tromsø ble kansellert grunnet femogtyve sekundmeters vestavind. Men de satt på flyet i to timer før de fikk en avgjørelse, og det synes jeg var merkelig.

Det ble med andre ord en natt på et eller annet hotell. De fikk en fasjonabel kveldsmat (et par brødskiver), og klokka fire i morges var det opp igjen. Flyet ble utsatt, og endelig, i ettida i ettermiddag ankom hun Tromsø. Nå ligger hun og sover søtt på sofaen, med Personligheten, noen gode puter, et pledd og dyna.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.