tirsdag 31. mai 2011

Spørreundersøkelse / Survey

Nå i disse dager er det fullt kjør mot eksamen, så jeg får lite tid til å oppdatere bloggen min, noe noen sikkert har merket. I den anledning tenkte jeg at jeg kunne benytte meg av anledningen til å undersøke hvem som besøker bloggen min og hvorfor de gjør det. Noen av søkeordene jeg finner som har ført folk hit, er mildt sagt merkelige; kanskje jeg endelig får en oppklaring?

Inntil neste gang jeg skriver: God sommer!

Kjønn/Sex Kjekkas / Hunk
Snelle / Babe
Aldersgruppe / Age group Barneskole / Primary school
Ungdomsskole / Secondary school (≈13–≈15 years of age)
Videregående skole / Sixth form college
Noen lunde voksen, 18–25 år / More or less an adult 18–25 years
Burde være voksen, 26+ / Should be adult, 26+
Pensjonist 67+ / Pensioner 67+
Hvor kommer du fra? / Whence do you originate? Norge/Norway
Sverige eller Danmark / Sweden or Denmark
Øvrige Norden / The other Nordic countries
Europa/Europe
Asia
Nord-Amerika / North America
Et av de andre kontinentene / One of the other continents
Månen / The Moon
Hvordan vil du karakterisere dataferdighetene dine / How would you characterize your computer skills? Nybegynner / Beginner
Amatør / Amateur
Gjennomsnittlig / Average
Over normalnivået / Above normal level
Superbruker / Super user
Hvilke nettlesere bruker du? / Which web browsers do you use? Google Chrome
Opera
Mozilla Firefox
Safari
Netscape
Konqueror
Internet Exploder…Explorer
Hvilken nettleser foretrekker du / Which web browser do you prefer? Google Chrome
Opera
Mozilla Firefox
Safari
Netscape
Konqueror
Internet Exploder…Explorer (unnskyld!/sorry!)
Hvordan oppdaget du bloggen min? How did you discover my blog? Jeg ble referert hit av deg / I was directed here by you
Tips fra venn / Tip from a friend
Jeg søkte deg opp via søkemotor / I searched for you via a search engine
Tilfeldig surfing / Random surfing
Annet/Other
Hvilke emner håper du å lese om når du kommer til bloggen? / Which subjects do you hope to read about when you arrive at the blog? Antikkens Hellas og Rom / Ancient Greece and Rome
Dungeons & Dragons
Grammatikk, språk og korrektur / Grammar, languages and proof reading
Middelalderen / The Mediaeval Ages
Musikk/Music
Nerdete ting / Nerdy stuff
Psykisk helse / Mental health
Studiehverdagen / Student’s everyday life
Taekwon-do og annen kampsport / Taekwon-Do and other martial arts
Boksmannen / The Canned Man
Annet/Other
Hvis du savner noen emner på bloggen, hvilke skulle det vært (vennligst ikke mer enn tre)? / If you miss any subjects on the blog, which subjects would that be (max. three, please)?
Hender det at du leser gjennom flere artikler på bloggen? Hvor mange i så fall? / Does it ever occur that you read through numerous articles on the blog? If so, how many? Nei, det gjør jeg ikke. / No, I don't do that.
Et par / A couple
En del / A bit
Mange / Many
Jeg kan bli sittende og lese hele kvelden / I can stay up all evening and read
E-postadresse (valgfritt) / Email address (not required):

Get your own free form like this one.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.