søndag 29. august 2010

Jeg har blitt syklist!

Noen velger å jobbe hele sommeren slik at de kan dra til Syden og drikke opp alle pengene de har tjent. Andre sparer pengene sine, og drar på Intersport og kjøper to sykler, to låser, to hjelmer, to lyktsett og ett bagasjebrett, og blir et søtt og sjarmerende syklistpar.

I dag er jeg øm i baken etter å ha syklet tur-retur Nica&Chr-sida av øya og Gimle. Men til tross for det: jeg er kjempefornøyd. Det er godt å endelig ha en sykkel igjen, og kunne nyte vinden i fjeset. Og det beste av alt: i stedet for å betale årsavgift på bilen, har vi fått verdien av én sykkel, og for et par måneder kasko, har vi dekt den andre. Det er godt, det.

Jeg hadde nylig den første timen min hos psykologen etter sommerferien, og det var godt. Jeg gikk faktisk og bare smilte hele resten av dagen, og nå er jeg nede i kun en gang per tredje uke. Denne gangen tror jeg jeg skal greie det, slik jeg har hatt håp om tidligere.

Som noen kanskje har sett, har bloggen min forandret utseende. Jeg skal gjøre mer med den en-eller-annen-gang senere, men inntil nå får den bare være som den er, ganske enkelt fordi jeg ikke gidder å bry meg mer med det.

Også én ting til: Et morsomt bilde eller to fra Korrekturavdelingen:

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.