tirsdag 24. juli 2007

Hjemme!

Klokka kvart over seks var vi endelig hjemme. GODT! Da vi var ankommet Oppland spurte Kjersti om vi kunne bytte. Etter mye rulling hit og dit, kom jeg meg ut av bilen og fikk vasket meg i ansiktet. Men Kjersti ble såpass våken av maten, at hun sa hun kunne kjøre til Dombås før vi byttet. Neste gang jeg våknet var vi kommet frem. Flinke kona mi.
Noe av det første jeg sa var at jeg pakker ut i morgen (altså litt senere i dag) etter at jeg har fått hvilt litt i senga. Men dyna var strategisk plassert i tørketrommelen, slik at jeg har måttet pakke ut nesten alt allikevel. Nå skal jeg bare sette på et par maskiner med klær, og så er det rett til sengs.

1 kommentar :

  1. Når stridens time er her og orkene har startet angrepet, da er det fint å ha en taktisk plasert dyne i vaskemaskina!

    SvarSlett

Jeg har nå valgt å ta sjansen på å la alle som ønsker skrive en kommentar. For å forhindre uønskede robotkommentarer, har jeg valgt å slå på kommentarmoderering.

Ta hensyn, og les over det du har skrevet før du sender det.